Ştiri turism - zturism.ro
 Pagina principală |  Rezervări hoteluri |  Unităţi cazare |  Puncte de interes turistic |  Forum turism |  Hărţi |  Fotografii |  Ştiri turism |  Statistici |  Contactaţi-ne
 Imobiliare  | Vânzări auto  | Joburi  | Prieteni  | Bancuri  | Coduri poştale  | Meteo  | Repertoar  | Culinare  | Contabilitate  | Financiare  | Curs valutar  | Calendar  | Ziare

(P) Este vara cand vrei tu! Ofertele last minute continua
Antena 3 (13.09.2018, ora 14:27)
Chiar daca toamna incepe sa-si intre in drepturi, iar sezonul estival s-a incheiat oficial, ofertele last minute pentru destinatii insorite pe litoralul din strainatate continua sa fie pe val. Astfel, iti poti prelungi...

Cea mai vizitată insulă din Grecia, măsuri drastice pentru turişti: „Nu mai putem accepta, ne va distruge“
Antena 3 (12.09.2018, ora 08:46)
Autorităţile din insula greacă Santorini au luat măsuri pentru a controla fluxul de turişti, motivând că, deşi pompează bani în economia locală, distrug infrastructura. „Mulţi localnici depind de vasele...

Cea mai vizitată insulă din Grecia, măsuri drastice pentru a controla fluxul de turişti
Antena 3 (11.09.2018, ora 20:51)
Autorităţile din insula Santorini au luat măsuri pentru a controla fluxul de turişti, spunând că, deși le crește economia locală, în același timp le distruge infrastructura.  „Cantitatea de gunoi s-a...

Romanii au cel mai mic buget de vacanta din Europa, la jumatate fata de al britanicilor
DailyBusiness.ro (04.09.2018, ora 14:53)
Conform datelor înregistrate de Vola.ro și Revolut în perioada iunie - august 2018, numărul românilor care aleg să își petreacă vacanța de vară în străinătate este în creștere de la an la an. Vola.ro, liderul pieței de rezervări bilete de avion online din România, a înregistrat vara aceasta peste 100.000 bilete de avion vândute către destinații din afara țării.

Experții în călătorii de la Vola.ro și Revolut prezintă obiceiurile de călătorie ale românilor în vara lui 2018 și modul în care au ales să cheltuie bugetul de vacanță. Care sunt destinațiile de vacanță preferate ale românilor? Opțiunile de călătorie ale clienților...

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

Saint-Tropez-ul de la 350 de km de București. Staţiunea superbă pe care o vizitează milioane de străini
Antena 3 (28.08.2018, ora 15:23)
Orasul Sozopol se afla in sudul litoralului bulgaresc la o distanta de 34 de kilometri de Burgas. Este una din cele mai populare statiuni turistice de pe litoralul bulgaresc, apreciat atat pentru cadrul natural deosebit...

Iată care este cea mai ieftină destinație de citybreak din această toamnă
Antena 3 (23.08.2018, ora 11:57)
Vilnius a fost desemnat ca fiind  ieftin oraș in această toamnă, potrivit noilor date publicate astăzi. Prețul mediu al unui citybreak (zbor plus cazare ) în capitala Lituaniei costă puțin peste 80 de lir...

Cum sa calatoresti in 5 orase din Europa cu 99 de euro
DailyBusiness.ro (09.08.2018, ora 17:28)
Furnizorul de transport pe distanțe lungi cu autocarul FlixBus continuă să reinventeze modul clasic de călătorie. Cei care vor să viziteze cât mai multe orașe din Europa la un preț accesibil au la dispoziție și în această vară biletul InterFlix.

Biletul în valoare de 99 de euro permite vizitarea a 5 orașe europene din rețeaua FlixBus. Pasagerii pot alege din peste 1700 de destinații din 27 de țări. După cumpărare, biletul Interflix este valabil timp de 3 luni. Acesta poate fi achiziționat de pe site-ul interflix.flixbus.com....

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

Festival pescaresc in Delta Dunarii. Lipovenii asteapta vizitatori pe 2 septembrie
DailyBusiness.ro (07.08.2018, ora 16:34)
La începutul lunii septembrie, ai ocazia să trăiești o călătorie în lumea lipovenilor la Festivalul Pescărești la Ghindărești, care îi așteaptă pe vizitatori la prima sa ediție în 2 septembrie, între orele 12:00-20:00.

Malul Dunării din dreptul localității Ghindărești va răsuna de acorduri vesele de harmoșka (armonică rusească) , îmbiindu-i pe vizitatorii festivalului cu ciorbă de pește lipovenească și saramură pregătită pescărește, dar și alte preparate tradiționale, gătite cu...

ANAT, despre decizia Guvernului! Ce pachete turistice vor fi garantate
Antena 3 (03.08.2018, ora 15:36)
Agențiile turistice vor trebui să garanteze pachetele pe care le vând. Guvernul Dăncilă a aprobat, joi, un act normativ pentru transpunerea în legislația românească a Directivei privind pachetele de...

City break ieftin la Monaco
Antena 3 (01.08.2018, ora 15:50)
Cand te gandesti la un city break în Monaco, cuvântul „scump“ este, probabil, în aceeași propoziție. Nu este necesar. Eu cred că cele mai multe locații se poate face pe un buget, Monaco, de...

Un weekend la Stockholm
Antena 3 (01.08.2018, ora 14:00)
Nu am avut multe așteptări, dar am avut un moment bun din Stockholm. Era toamnă, dar încă soare. Orașul este mic și confortabil, toate walkable. Inițial, nu am fost de planificare pentru a...

De ce nu renunț la locul meu de muncă pentru a călători
Antena 3 (01.08.2018, ora 12:23)
Este de fapt destul de o dezbatere la modă, și veți vedea o mulțime de articole despre ce și cum să sau nu să renunțe la locul de muncă și de călătorie în lume. Un loc de muncă de vis. Oamenii...

Cinci idei pentru excursii de o zi la Londra
Antena 3 (31.07.2018, ora 12:21)
Îmi place atât de mare oraș și natura, și am nevoie de un bun echilibru de ambele. De aceea, fiecare acum și apoi, eu iau o excursie de o zi, undeva în apropiere. După cum spune mama mea, doar pentru a...

Povestiri din Orientul Îndepărtat: Seul și Tokyo
Antena 3 (29.07.2018, ora 10:51)
A fost o călătorie destul de spontană si am avut doar câteva zile pentru le explora. Atât Seul, cât și Tokyo au fost experiențe foarte frumoase. Când am plecat de acolo, mă gândeam „dar ... dar...

Cum să își permiți să călătorești atunci când ești student
Antena 3 (29.07.2018, ora 10:20)
Am fost studentă, cu ceva timp în urmă. Există tot mai multe oportunități de călătorie ieftine și sper că mai mulți studenți (mai ales în țara mea de origine) vor dori să le...

Ce este de făcut într-o vacanță în Malta
Antena 3 (28.07.2018, ora 13:25)
Din anumite motive, uit mereu de Malta, când mă gândesc la locurile în care am fost. A fost o vacanță plăcută, deoarece am petrecut tot timpul cu mama, dar nu a fost destinația mea preferată. Ce este...

Încă un emigrant român în Londra
Antena 3 (28.07.2018, ora 12:25)
Au trecut deja doi ani de când m-am mutat la Londra, dar mi-am dat seama că am scris puțin despre asta. Iată câteva gânduri ale unui expatriat românesc. * Tuse tuse * imigrant Pentru început, nu a...

Cum arată un weekend în Luxemburg
Antena 3 (27.07.2018, ora 16:54)
Ne-am mai gândit la Luxemburg, ca trebuie văzută ca destinație, dar am fost în căutarea unui city break în apropiere și pare o idee bună. Prietenii mei m-au întrebat ce este de văzut în...

Cum arată un weekend pe plajele din Mamaia
Antena 3 (27.07.2018, ora 16:09)
Am fost merg la mare în România, ca în fiecare vară. Este foarte popular printre localnici, dar nu atât de mult printer străini (încă). Și este foarte diversă, împărțită în locuri pentru tineri,...

Cinci aplicații de călătorie pentru a fi pe drumul cel bun
Antena 3 (26.07.2018, ora 18:30)
Nu folosesc / încerc o mulțime de aplicații, în general, dar am câteva care fac călătoriile mele mai ușor. Am început să le utilizați de sesizare, și din moment ce ma ajutat, vreau să le împărtășesc în...

Prima dată în Toscana
Antena 3 (26.07.2018, ora 16:12)
Nu am venit cu această călătorie, a fost mai mult ca aderarea la planurile unei prietene pentru ziua ei. De fapt, nu știam despre Cinque Terre, până când mi-a spus despre asta. Am ajuns în Pisa, în seara, a...

Oslo pentru weekend
Antena 3 (25.07.2018, ora 18:00)
Prietena meu și cu mine am decis să mergem la Oslo pentru week - end, călătoria de fete pentru a prinde în timp ce vizita un loc nou. Ma asteptam ca aceasta sa fie foarte scump, dar , de fapt, nu cred că e mai...

Despre călătoria solo și singurătate
Antena 3 (25.07.2018, ora 13:43)
Sunt un mare susținător al călătoriei solo, așa cum cred că are un impact mare asupra dezvoltării personale cuiva. Am fost călătoresc cu mine timp de aproximativ 10 ani. Cu toate acestea, solo de călătorie...

Cum să faci un zbor lung cu avionul să fie mai puțin obositor
Antena 3 (24.07.2018, ora 21:28)
Am auzit mai mulți prieteni că zborul ore în șir este unul dintre motivele pentru care nu călătoresc. Sunt de acord că peste nouă ore de zbor nu sunt o activitate interesantă, dar există câteva sfaturi pentru...

Cealaltă parte a zidului. Cum arată o excursie de o zi în Palestina
Antena 3 (24.07.2018, ora 21:18)
Am avut ocazia de a explora câteva locuri din Palestina, și este mai mult decât a afla informații. Am fost studentă la Tel Aviv, la acel moment, învățând despre conflictul israeliano-palestinian...

Cum să eviți mulțimea din Thailanda
Antena 3 (23.07.2018, ora 16:00)
Dupa ce renunti la slujba mea în București și pregătirea pentru aventura din Londra , am luat două săptămâni libere să se deplaseze undeva nou. Se pare ca lucrurile pe...

Un ghid cuprinzător pentru a găsi zborurile cele mai bune
Antena 3 (23.07.2018, ora 12:00)
Îmi place bilete de avion, care zboară, aeroporturi, totul despre asta. Caut oferte de zbor pentru distracție. Am aflat mai multe despre ei în timp și se află într-o permanentă schimbare, dar se...

Explorând Crimeea. Ceea ce nu vezi la știri
Antena 3 (23.07.2018, ora 10:00)
Am fost în Crimeea în timp ce era încă parte din Ucraina, liniștit și relaxat. Nu-mi imaginam că doar câteva luni mai târziu, Rusia a fost de gând să-l anexeze la teritoriile sale ... din...

Weekend cu ciocolată la Zurich
Antena 3 (22.07.2018, ora 14:00)
Am luat o scurtă pauză de week-end la Zurich, care sosesc sâmbătă după-amiază și a pleca duminică după-amiază. Ați putea crede că e prea scurt, dar este suficient de lung pentru a întrerupe rutina și...

Excursie în Maroc
Antena 3 (22.07.2018, ora 12:00)
Mă gândeam să merg undeva interesant, dar nu prea departe și costisitoare. Prietenii mi -a recomandat să se alăture CALATOR Haihui pentru călătoria rutier în Maroc, și , deși a...

Călătoriile pe care le dorești. Ce trebuie să faci
Antena 3 (22.07.2018, ora 10:00)
Sunt de acord călătoresc este destul de o pasiune costisitoare pentru a avea și eu spun , de obicei , la prietenii mei am nevoie pentru a găsi unul mai ieftin , dar nu este la fel...

Excursie în Irlanda
Antena 3 (21.07.2018, ora 15:00)
Toți prietenii mei știu de acum că îmi place locuri exotice , jungla , vreme caldă , plaje frumoase . Din păcate, nu pot alege cele pentru călătorii scurte, și este...

Backpacking Indonezia - între temple și vulcani
Antena 3 (21.07.2018, ora 12:00)
Sunt atât de multe lucruri de făcut și să vadă când backpacking Indonezia, este foarte greu să decidă unde să meargă. Am încercat să - l exploreze cât mai mult posibil în mea excursie...

Experiența mea de student în Israel - o poveste lungă
Antena 3 (21.07.2018, ora 10:00)
Acest lucru va fi un post looong. Am studiat despre Israel și cultura evreiască timp de mulți ani și am fost foarte entuziasmat să-l experiență. Am avut posibilitatea de a trăi și de a călători în...

O călătoare singură prin Kenya
Antena 3 (20.07.2018, ora 18:00)
Aceasta nu a fost prima dată când călătoresc singur, dar a fost prima dată în afara Europei. Ca un călător solo de sex feminin în Kenya, a fost atât de interesantă și înfricoșător, o experiență...

Un turist ignorant în Gambia
Antena 3 (20.07.2018, ora 15:00)
După prima mea experiență în Kenya , deși mi - a plăcut și urât - l, i - am spus că nu voi merge în Africa de mine din nou. Deci , de data aceasta am încercat să conving...

Solo backpacking - o poveste din Argentina în Chile
Antena 3 (20.07.2018, ora 11:27)
Era un mod plăcut să -și amintească mea nu-lung suficient de solo backpacking excursie în Argentina și Chile. Ieri m - am întâlnit cu un prieten, la Londra. Ne - am gândit că...

Solo backpacking - o poveste de la Singapore la Kuala Lumpur
Antena 3 (18.07.2018, ora 17:00)
Ianuarie este atât de greu de a rezista ... Globulele mele concediul anual se reseta și este iarna în Europa. Pentru a început în sus, există o mulțime de oferte de zbor. Deci, nu poate fi ajutat,...

Solo backpacking - o poveste din Nicaragua către Costa Rica
Antena 3 (18.07.2018, ora 14:00)
Aceasta este de fapt primul meu post imediat după călătoria. Sunt încă cu jetlag, așa că am totul proaspăt în minte. Am fost solo backpacking înainte și îmi place. America Centrală este un...

Vacanță în Maldive cu un buget mic
Antena 3 (18.07.2018, ora 11:51)
Anul trecut am găsit unele relativ zboruri ieftine către Maldive , nu cred că prea mult și a cumpărat biletele. Nu am verifica preturile pentru cazare înainte, dar m - am gândit, cum ar...

Cum isi platesc mai nou vacantele angajatii romani
DailyBusiness.ro (16.07.2018, ora 10:13)
Angajații români cheltuiesc tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achiziția de servicii turistice, potrivit unei analize BenefitOnline.ro, cea mai mare platformă de beneficii extrasalariale pentru angajați din România. Până la finalul anului 2018, angajații vor cumpăra vacanțe în valoare de aproximativ 4 milioane de lei prin intermediul BenefitOnline.ro. Doar în perioada estivală, valoarea tranzacțiilor realizate în secțiunea „Turism Intern" a platformei va depăși 1,5 milioane de lei.

Anul trecut, angajații au realizat 12.300 de tranzacții în secțiunea „Turism Intern", cu o valoare totală de 2,4 milioane de lei, înregistrând o creștere de circa 15 ori față de 2014. Valoarea medie a unei tranzacții realizate în 2017 în această categorie de beneficii a fost...

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

Cinci plaje sălbatice din nordul Mării Negre unde găsești liniște și libertate
Antena 3 (04.07.2018, ora 16:34)
Litoralul românesc nu e prea generos cu turiștii când vine vorba de plaje unde să găsești linișite și unde să fii liber ca pasărea cerului. Există însă câteva variante pentru cei amatori de așa...

Ți-a întârziat avionul mai mult de trei ore? Primești până la 600 euro. Iată cum!
Antena 3 (03.07.2018, ora 20:27)
Consultantul de turism Răzvan Pascu explică pe blogul său cum poți fi despăgubit în cazul în care zborul tău este întârziat. Această situație este reglementată de o directivă UE. "Majoritatea...

Locuri superbe din România pe care poţi să le vizitezi în zilele caniculare
Antena 3 (21.06.2018, ora 15:58)
Gradele din termomentru arată temperaturi ridicate și suntem îndemnați să căutăm locuri cât mai plăcute. Dacă doriți să mergeți altundeva decât pe litoral, vă propunem câteva locuri pline de frumusețe ș...

Ce vilă superbă are Ovidiu Komornyik la mare! Cât costă să stai acolo - FOTO
Antena 3 (21.06.2018, ora 15:34)
În aproximativ doi ani, cântăreţul Ovidiu Komornyik a reuşit să construiască o vilă cu 18 camere pe litoralul românesc şi a pus bazele unei afaceri înfloritoare, speră el. Celebrul compozitor şi vocalist ...

Top staţiuni recomandate pentru o vacanţă la mare în Bulgaria
Antena 3 (18.06.2018, ora 20:59)
Bulgaria se bucură de un litoral mai generos decât al nostru, poate tocmai de aceea sunt atâtea staţiuni şi sunt convinsă că vor mai apărea şi altele pentru că au unde să le amenajeze, aşa că Bulgaria va...

Staţiunea din România care face furori printre turişti: "E mai frumos ca-n Croaţia"
Antena 3 (18.06.2018, ora 14:33)
Deşi mulţi ani a fost perecepută drept o staţiune pentru pensionari, Sovata este una dintre cele mai căutate destinaţii de vacanţă. Mulţi turişti care ajung acolo pentru prima dată rămân plăcut impresion...

Topul celor mai frumoase locuri din Grecia. Tu unde îți petreci vacanța?
Antena 3 (17.06.2018, ora 21:06)
Cea mai frumoasa plaja din Grecia pentru o vacanta-n doi poarta numele "Canal d'Amour" si se afla in Corfu. Dar nu e singura. Creta are o plaja cu nisip roz, Mykonos are propria "Mica Venetie", Zakynthos ascunde un mic...

1 din 2 cereri de cazare in Romania sunt pentru familii cu copii
DailyBusiness.ro (08.06.2018, ora 15:15)
Facilitățile pentru copii și locurile de joacă sunt printre cele mai solicitate servicii din hotelurile și pensiunile din România. Din totalul cererilor înregistrate de portalul de rezervări HotelGuru.ro, jumătate vin de la familii cu cel puțin un copil.

Copiii până în doi ani se cazează gratuit Majoritatea hotelurilor și pensiunilor din România oferă cazarea gratuit pentru copiii sub 2 ani. 1 din 5 proprietăți oferă pătuț pentru bebeluș. Pentru cazarea copiilor sub 12 ani se oferă un discount de până la 50% față de...

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

Un bogătaș din România a vrut să cumpere un hotel celebru. Când s-a uitat mai bine, și-a retras subit oferta. Ce a descoperit
Antena 3 (01.06.2018, ora 12:58)
Patronul FCSB, Gigi Becali, a încercat să intre pe piaţa hotelieră din cea mai scumpă zona de pe litoral, însă n-a avut prea mult succes. Publicaţia business-review.eu susţine că omul de afaceri din Pipera a f?...